بچها این شربت. واس کمخونی چجوریه؟خوبه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من قطرش رو دادم خوب بود اینم خوب هست

برند ایروفیکس خوبه من قطرشو‌میدادم به دخترم

آره اهن

اره یه روز درمیون به پسرم میدم

خیلی خوبه صبح ناشتا پنج سی سی

بله شربت آهنه دگ

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی