۸ پاسخ

آره ماشالا وزنش خیلی خوبه

بعد ۴ ماهگی ماهی ۵۰۰ گرم خوبه 👌

اره خوبه
فقط ببخشید دخالت می کنما الان که گرم شده و فقط یه لباس تنش میکنید بهتره زیر دکمه تنش کنید که لباسش نره بالا پهلوهاش بچاد بیچاره میشیدا. بازم ببخشید

آره خوب بوده ماشالا، قدش چقد بود؟

آرهههه عالیهههه ماشاالله😍
پسر من ۴ ماهگی ۶ کیلو بود

وزنش که خوبه خداروشکر ولی نرمالش ماهیی۷۰۰هس

دردش چطوری بود. نسبت به چهارماهگی

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط