آره ماشالا وزنش خیلی خوبه
بعد ۴ ماهگی ماهی ۵۰۰ گرم خوبه 👌
اره خوبه
فقط ببخشید دخالت می کنما الان که گرم شده و فقط یه لباس تنش میکنید بهتره زیر دکمه تنش کنید که لباسش نره بالا پهلوهاش بچاد بیچاره میشیدا. بازم ببخشید
آره خوب بوده ماشالا، قدش چقد بود؟
آرهههه عالیهههه ماشاالله😍
پسر من ۴ ماهگی ۶ کیلو بود
وزنش که خوبه خداروشکر ولی نرمالش ماهیی۷۰۰هس
دردش چطوری بود. نسبت به چهارماهگی
خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.