۲ پاسخ

من بردمش دکتر مهدی پور فوق تخصص اطفال توی هفده شهریور هست بدون بیمه کسی باشه ۴۷۰
با بیمه حدودا صد تومن اینا میشه
این سری فقط برای چکاپ پیشش بردم چون ازمایش بنویسه ارزون میوفته همونجا ۱۷ شهریور بخوای انجام بدی

بچتون تحت نظر کدوم دکتره؟هزینه چکاپش چقدر شد؟؟؟

سوال های مرتبط