۱ پاسخ

بیا دست راست تو بزار روی سر من
روانیم کرده از بس بهانه میگیره و نق میزنه و گریه می‌کنه خستمممم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🫐🫐🫐 مامان بلوبری🫐🫐🫐🫐 ۲ سالگی