مامانا شما به نی نی هاتون مویز‌میدین؟ چجوری باید داد؟

۳ پاسخ

توفرنیش بزاریکم بپزه بعدباپشت قاشق له کن قاطی فرنیک میشه خوشمزس میخورن

اره تو کاسه له میکنم با قاشق میدم

یا خود موزو میدم یا با شیر و خرما قاطی میکنم

سوال های مرتبط