۶ پاسخ

درد های مکرر نیاز ب بررسی دارن اگر ادامه داره حتما برید دکتر

نه منم زیاد درد داشتم دکترم گفت طبیعیه تا 38,هفته رفتم بادردام

اخرین تاریخ زایمانم 11 اگه تا سه روز دیگه با درد زایمان کنم اگه نکنم باید با امپول زایمان کنم
دعا کن برام

منکه از اول ماه نه داشتم شدید جوری که منظم میشد میخواستم برم بیمارستان باز استراحت میکردم خوب میشد تا الانم همینجوری ام طبیعی ام هستم 🥲😕

اره اگه ادامه داره برو دکتر

زیاد استراحت کن

سوال های مرتبط