۱۵ پاسخ

بده روزی یه قاشق چای خوری

هر وقت غذا دادی آب بده

من بعضی وقتا میدم عزیزم

تشنه نمیشه ولی دل درد رو خوب میکنه من دکتر پسراولمو گفت از سه ماه ر‌وزی دوسه تاقطره کون اب ولرم بعد شیربدم

من از دو سه ماهگی اب بش دادم

وای چقدکافرین گناه داره طفلک
گرم هوا
من 4ماهگی دادم

اگر شیرخودتو میخوره که نیاز نیست ولی اگر شیرخشک میخوره بده چون دکتر پسرم گفت شیرخشک خودش آب داره پس بچه‌داره آب میخوره موردی نداره بخوای جدا آب هم بدی فقط جوشیده باشه

اگ کمکیشوشروع کردی بده وگرنه نده چون شیرت آب داره خودش معدشوبهم میریزه

بده عزیزم هیچی نمیشه

اگه شیر خودتو میخوره نیازی به آب نداره

اگه غذا میخوره که بده دیگه

عزیزم تا زمانی که غذا کمکی شروع نکردی نیازی به آب نداره بچه

به منم میگن من نمیدم

ب من دکتر گف از چارماهگی بدم
بعضی روزا میدم بهش

منم فردا میره‌تو۵ماه موندم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی ۷ ماهگی