چیکارکنم بچم دیگه اینقد بلند نشه برای شیر شب🥲🥲؟؟؟

۸ پاسخ

جاشو خنک کن تضمین میدم

موقع ای ک خابید گیج شد یک شیشه پرشیر بده
تااخرمیخوره سیره می‌ره تاصبح ساعات شیش هفت ازت شیرمیخاد

منم دیوونه شدم دیگه

تو روز باید کامل سیرش کنی یعنی همه کالری های مورد نیازش رو در طول روز. باید بهش بدی شب هم باید جاش تاریک و ساکت باشع که خوابش عمیق شه...سعی کن وابستگی عاطفیش هم کم کنی مثلا پستونک بدخ یا به یه عروسک وابسته اش کن بزار شبا پیشش...من با همین راها ۶ ماهگی شیرشبش قطع کردم ۷ ماهگی جاشو جاا کردم بردم اتاق خودش

نمیشه ک فقط راهش اینه دیر بخابه مثلا زود بلند شه
ما ساعت ۹ میخثابونیم دخترامو ساعت ۱۲ یبار ۳ یا ۴ هم یبار بیدار میشن

پسرمنم همش نق میزنه شیرندم

شبا هم که میخوام شیر ندم هیچ جوره آروم نمیشه

ای منم دیوانه شدم

سوال های مرتبط