۴ پاسخ

من نان کامفورت میدم
اول اب بریز بعد یکی یکی پیمونه هاتو اضافه کن با چنگال یا قاشق قاطی کن دوباره پیمونه بعدی تا...بعد اخر سر در شیشه رو بزار یکی دوبار برعکس کن

یکم غلیظ قشنگ هم بزن، مدلش همینه، اب چرا داغ؟

من نان کامفورت میدادم خوب بود بیشتر تکون بده حل میشه

مداشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی