دوستان چرا شیرخشک ببلاک درست حل نمیشه

۳ پاسخ

همشون این طورن ، خوب همش بزن شیشه شیر رو ، بچه هم اذیت نمیشه میگن حباب میره تو معدش و این حرفا همش الکیه خوب همش بزن که گوله نشه

حل میشه که

شیر خشک نان هم همینههه😩یهو میبینم تهش مونده

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری