۵ پاسخ

ببین من شیشه شیرش نفخ گیر داشت نی شو درآوردم سر نفخ گیرو انداختم توی شیشه شیر
اونجوری کامل حل میشه

تصویر

سلام اب باید ولرم باشه حتما وقتی شیر خشک میریزی درشو ببند به یه سمت تکون بده بعد بزار حباب داخلش کلا برطرف بشه بعد بده به بچه

من آب یکم داغ میشدمیریختم بعدباقاشق خیلی هم میزدم

منم شیر خشک نان میدم حل نمیشه

من ببلاک میدم ابش نذار سرد باش باقاشق بهم بزن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری