شیر خشک ببلاک حس می کنم درست حل نمیشه

۴ پاسخ

مثلا۶۰تامیخای درست کنی اول ابو سی تامیریزی به اندازه شصت تایعنی دوتاقاسق خودش شیرخشک میریزی هم میزنی میزاری پنج دقیقه بمونه بعدپنج بقیه ابوهم میریزی یعنی سی تا

ببلاک ای ارمثل بقیه شیرخشکانیس بایدپنج دقیقه بمونه بعدبدی

ببلاک ساده حل میشه ای ار حل نمیشه چون خیلی غلیظه

خودش همینجوریه هیچ مشکلی هم نداره من ب بچه هام دادم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری