دخترا آزمایش قند خون و غربالگری سوم رو کی باید بدیم؟

۶ پاسخ

باید بری برای قند کم کم

ازمایش قند هفته ۲۴ تا ۲۸ هست ولی غربالگری سوم نداریم ولی جدا از ازمایش قند ازمایش خون و ادرار هم میگیرن برای تیروئید و کم خونی و عفونت و این چیزا

همین الان باید بدی
از۲۴تا۲۸ازمایش قند
سونو‌رشد هم از۲۸تا۳۱

قند رو تا ۲۸ هفته میتونی، غربالگری سوم‌اگه منظورت سونو رشده ۳۲ هفته بری خیلی بهتره زودتر نرو

قند فک کنم ۲۴ تا ۲۶ هفته باشه ولی غربالگری سوم نمیدونم
اصلا نمیدونستم ک داریم

غربالگری سوم ؟🤔

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد