باید بری برای قند کم کم
ازمایش قند هفته ۲۴ تا ۲۸ هست ولی غربالگری سوم نداریم ولی جدا از ازمایش قند ازمایش خون و ادرار هم میگیرن برای تیروئید و کم خونی و عفونت و این چیزا
همین الان باید بدی
از۲۴تا۲۸ازمایش قند
سونورشد هم از۲۸تا۳۱
قند رو تا ۲۸ هفته میتونی، غربالگری سوماگه منظورت سونو رشده ۳۲ هفته بری خیلی بهتره زودتر نرو
قند فک کنم ۲۴ تا ۲۶ هفته باشه ولی غربالگری سوم نمیدونم
اصلا نمیدونستم ک داریم
غربالگری سوم ؟🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.