این تب نیست. عزیزم تب از ۳۷/۵شروعع میشه
الكي استامينفون ندي بچه ها
تب از ٣٨ شروع ميشه
ملاك يا با تب سنج ليزري از پيشوني يا جيوه اي از زير بغز هست
خب این تب ک نیس دمای طبیعیه بدنه
اونکه تب نیس دمای بدنش بالاس یکم گرمشه
دختر من از دیروز دمای بدنش ۳۷.۳ شده دیشب ۳۷.۶ بود یکم پاراکید مونده بود دادم بهش اونم تف کرد الانم حس میکنم داغه هنوز تبشو نگرفتم چارشنبه واکسن زده بودم نمیدونم از اونه یا چی
تب نداره ک الکی چرا پاراکید دادی
احتمالا گرمشه
الکی پارکید نده
نیم باید اضافه کنی میشه 37 و 1
نیم ساعت بعد پاراکید باز بگیر اگه اومده پایین اوکیه وگرنه دستمال مرطوب با اب ولرم بزار رو پیشونی و زیر بغل و شکمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.