عزیزم شما نباید شل میشدی و کوتاه میومدی حالا ک اومدی و بچه رو بدنیا آوردی باید ازش نگهداری کنی بچه معصوم ک نمیخواست بیاد تو این دنیا شما مسئولشین همسرتم حالا ک دوتا شدن باید بیشتر کمک کنه دائم بهش گوش زد کن ک شما گفتید نگهدارم
فشار بیار ب همسرت و مادرت بگو باید پرستار بگیرید کوتاه نیا اصلا... پدرت درمیاد اینجوری بخوای ادامه بدی
اعتصاب شیره،پسر منم همین شد،بعدم که اننننقدر تحقیق کردم فهمیدم بیش حسی دهانی داره،هی غذارو عق میزد تف میکرد،بردمش گفتار درمان،بهتر شد شکر خدا
چقدر سخت عزیزم حالا ک مادر نگرفته خودتون نمیتونین کمکی بگیرین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.