۲ پاسخ

منم همچین حسی دارممم
همش بوش میکنم بغلش میکنم
بعد مثلا برام میخنده ته دلم ذوق و غم قاطیه میگم دیگه هیچوقت انقدر کوچیک نیس😭🥲🥲

حست درسته 👊

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی