۵ پاسخ

عزیزم زایمان طبیعی قابل تحمله منم زایمانم طبیعیه استرس دارم

من وقتی باز شده بودن میسوخت

حتما بعد سرویس سشوار بکش. پماد هم بزن

چطور بود زایمان طبیعی

بله عزیزم عادیه

سوال های مرتبط

مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی