کسی بوده بچش با وزن 1300 بدنیا اومده باشه🥲

۸ پاسخ

من ۲۲ سال قبل با وزن ۱۶۰۰ به دنیا اومدم🤣

زیر ۲کیلو به دنیا بیاد تو دستگاه نگهش میدارن

بچه خواهرشوهرم چند سال پیش ۱۶۰۰ بود فکر کنم به دنیا اومد ولی خیلی اذیت شد مدت طولانی تو دستگاه بود

من ۳۶ هفته نارس به دنیا اومد ۲۳۰۰ بود

جنین من الان ۱۳۰۰ وزنشه چند روزه بستری ام به خاطر نشت کیسه آبم ،آب دور جنینم ۴ شده،تخت کنترلم انقباضاتم شروع نشه نگهش میدارن تا ۳۴ هفته ،وزنش هم کمه هرروز دوبار لیدی میل میخورم ولی چندان اثر نداره

من بچه کسی رو دیدم با وزن ۷۵۰تو هفت ماهگی به دنیا اومده
الان شش هفت ساله

چرااا انقدر کم

خیلی کم گلم 🙄🙄

سوال های مرتبط