۱۰ پاسخ

من خودم ۳۲ هفته دنیا اومدم ۲۵۰۰ وزن داشتم 😁ولی مامانم میگه ورمت که خوابید شدی ۱۸۰۰ بازم خوب بودم تو اون سن ن؟[

من پسر اولم ۲۲۰۰به دنیا اومد

خواهر من تو ۳۶ هفته ۵ روز بچش دنیا اومد ۲۵۰۰ بود خداروشکر همه چیش هم عالی بود

خالم زابمان زودرس داشت دخترش باوزن۱۷۰۰دنیااومد

من خودم۱۳۰۰به دنیا اومدم😂

ما یه بچه داشتیم ۱۸۰۰ دنیا اومد

برادرزادم ۲۷۰۰ بدنیا اومده بود

آره دوست من بچش ولی بد شیر خوردن چاق شد

دوست من دوقلو داشت یکیش ۲ و دویست بود

پسر دایی های من دو قلو بودن یکیشون ۹۵۰ اون یکی ۱۱۰۰

سوال های مرتبط

پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری
پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری