من خودم ۳۲ هفته دنیا اومدم ۲۵۰۰ وزن داشتم 😁ولی مامانم میگه ورمت که خوابید شدی ۱۸۰۰ بازم خوب بودم تو اون سن ن؟[
من پسر اولم ۲۲۰۰به دنیا اومد
خواهر من تو ۳۶ هفته ۵ روز بچش دنیا اومد ۲۵۰۰ بود خداروشکر همه چیش هم عالی بود
خالم زابمان زودرس داشت دخترش باوزن۱۷۰۰دنیااومد
من خودم۱۳۰۰به دنیا اومدم😂
ما یه بچه داشتیم ۱۸۰۰ دنیا اومد
برادرزادم ۲۷۰۰ بدنیا اومده بود
آره دوست من بچش ولی بد شیر خوردن چاق شد
دوست من دوقلو داشت یکیش ۲ و دویست بود
پسر دایی های من دو قلو بودن یکیشون ۹۵۰ اون یکی ۱۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.