کسی بوده بچش بدنیا اومدنی کولیک نداشته باشه؟

۶ پاسخ

شما در باره کولیک پرسیدی اینا جواب یکی دیگرو دادن ،،گلم دخترم وقتی دنیا اومد کولیک داشت تا سه ماهگی ،پدرمو در اورد ،ولی پسرم که دنیا اومد ،خیلی خوب بود ،خدا کنه این یکی هم خوب باشه ،وگرنه دهنم سرویسه 😅

خانما چطوری بخیه سزتون زد عفونی میکنید

دختر من تا الان خداروشکر نداشته ولی رفلاکس داره چندروزی یبار بالا میاره از دماغ و دهن دکترش میگه از زیاد شیر خوردنه

سعی کن زیاد روی بخیه نشینی که عرق کنه عفونت کنه

من ضدعفونی نمیکنم نیازی نیس ففط بعداز هربار شست وشو خشک میکنم کامل سشواد میگیرم

کولیک بعد تولد شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری