۹ پاسخ

عزیزم کیسه ادرار باید وصل کنی براش

بزار ادرار بیاد بعد سریع ظرفو بگیر

بزار سرپاجیشش بکنه خب بزار لیوان سرپابریزه توش

ظرف ادرار باید مستقیم پر بشه چون استریله نمیشه از ظرف دیگه ای استفاده کرد

ظرف و قایم کنه نبینه باهاش حرف بزن و حواسش و پرت کن جیش کرد سریع بزار زیرش

من رو سنگ نشوندمش بعد یواشک از پشت سرش بردم زیرش نگه داشتم باهاش حرفم زدم نفهمیدجیشش کرد ظرف پر شد😂

خب بشینه تو قصری بکنه از اون بردار

گلم من میذاشتم رو صندلی قصریش جیش می‌کرد بعد اونو می‌ریختم تو ظرف

وای منم فردا میخوام ببرمش ازمایش بنویسه

سوال های مرتبط