من روغن نارگیل-بادام شیرین-زیتون و کمی آرگان قاطی میکنم و از ماه دوم بعده حمام میزدم بعدشم لوسیون بدن میزدم،از ماه هفت سعی میکنم هرروز بزنم همچنان لوسیون آبرسانم میزنم تا الان که جواب بوده.لوسیون نباید ویتامین آ داشته باشه خوب نیست واسه بارداری. و اینکه هربار چرب میکنی کشاله ران و روزی باسن و گودی کمر و سینه و پشت زانم و پشت ساق پا و بغل زانو رو هم بعلاوه شکمت بزن که ترک نیفتن.
روغن بادوم شیرین کرم ضد ترک بیبی اسکین
بعلاوه اینکه وزن گیریت رو کنترل کن یه دفعه تو یکماه 5 کیلو چاق نشو
من بایو اویل و اگزاسین میزنم
روغن زیتون
من اد زدم🥺
من روغن بچه میزنم هنوز نزده
من روغن زیتون و نارگیل رو قاطی میکنم میزنم تا الان ک خوب بوده
روغن بادام شیرین هنوز یدونه ترکم نخوردم ماشالله😂🧿
نارگیل تاالان عالی بوده
من کلی تحقیق کردم و در نهایت رسیدم به روغن بادام شیرین، چون واقعا ایرانیا که هیچی تاثیر خاصی ندارن خارجی ها هم معلوم نیست اصلش گیر بیاد یا نه
ریفلکتا و ماستلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.