۱۴ پاسخ

موقع ترخیص دوتا واکسن داره تو بازوش اونو ک میزنه میگن نباید ببری حموم تا ۲۴ ساعت بعد اون ببر حموم هروقت خواستی

توي بيمارستان بهم گفتن منو ني ني بعد از سه روز ميتونيم بريم حمام

خودم میرم مرخص که شدم اما ما بچه رو ۱۰ روزگیش میبریم حموم

همون روزی که از بیمارستان مرخص میشیم جفتمون میریم حموم برا هر دوتا بچم همین کارو کردیم نافشونم زودتر میافته

من از بیمارستان اومدم خونه اول خودم حموم کردم بعدش تا من درحال حموم بودم مامانم بچمو حموم داد

من از بیمارستان بیام میبرم

از بیمارستان که اومدیم خونه می‌بریم

فرداش

بعد۴۸ساعت میبرمش چون تا ۴۸ساعت اون سفیدکا که رو بدنشه برای پوستش مفیده

روز سوم معمولا

من زایمان اولم تا رسیدم خونه اول بچه امو حموم کردن بعدم خودم رفتم

ما ک مرخص شدیم همون روز خودمو و بچه رفتیم

تو بیمارستان واکسن زدن گفتن ۳ روز آب نزنین بهش بعد سه روز میتونین ببرین حموم
من امروز بردمش

من که از بیمارستان بیام‌میرم‌حموم بچمم یکی د روز بعدش میبرم چون هوا گرمه نمیشه حموم نرفت

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان دلمآه💗 مامان دلمآه💗 ۸ ماهگی