۵ پاسخ

آد واسه رشد قدشون خیلی خوبه

باید بدی واجبهههه واسه بینایی و استخوان های نی نی هست اول اینکه قطره رو صبح بده چون انرژی بچه رو بالا میبره واسه همون خابش میپره اصلا شب نده بعد اینکه منم دخترم قطره آ د خوب نمیخورد چن بار پرید تو گلوش خیلیارو امتحان کردم و تجربه دارم قطره آ د ویواکیدز بگیر تا اخر دعام میکنی اینو همه بچه ها میخورن و خوشمزس🩷

آد نباید شب داده بشه.چون بچه رو شاداب و سرحال میکنه.باید اول صبح بهش بدی.و برای بچت واجبه.چون بدنش تولید و جذب نمیکنه هنوز.اونی که تو شیر خشکه کافی نیست.ببرش دکتر ببین چی میگه

باید بدی واجبه
خوب مارکش و عوض کن دختر من کال بهد اشت دلش درد میومد الان پدیا بست میدم خوب

منم دخترم میخورد خیلی استفراغ میکرد بجاش مولتی ویتامین داد دکترش اد هم داخلشه خیلی بهترم هس سبکه چرب نیس

سوال های مرتبط