۶ پاسخ

یعنی شیر ببلاک بدر نمیخوره

یک بار کلا آی آر دادم چون دخترم فقط شیر خودمو میخوره ، اون روز چنان بالا آورد و بعدش مدفوعش کشدار و ... شد ، کلا ندادم دیگه

منم پسرم رفلاکس داشت ای ار بهش میدادم دفعش زیاد شد

ببلاک ای‌آر بخاطر غلیظ بودنش نوزاد رو دچار یبوست میکنه کلا آی‌آر همچین خاصیتی داره. من خودم میدادم دکتر شربت یبوست نوشت

قبلش چی بهش میدادی من امونم بریده شده از بس ک استفراغ میکنه شیر خودم میخوره نان ای ار هم بهش مبدم شیرخشکو ک میخوره بازم استفراغ میکنه ولی نشبت ب شیر خودم کمتر

من میدم. ۲_۳ بار دفع داره در روز

سوال های مرتبط