۹ پاسخ

پماد ان ان خیلی خوبه

یکم بتامتازون بزن زودی خوب میشه

پودر بچه ام خوبه

کالاندولا و زینک 10 درصد قاطی کن بزن خوب میشه

پماد موپیروسین ۲درصد بگیر با زینک فیروز مخلوط کن بزن،من هروقت باسن پسرم میسوزه دون دون میشه اینو میزنم خوب میشه

این معرکه اس

تصویر

اینو بزن با یکی دوبار استفاده خوب میشه

تصویر

منم مشکل شمارو داشتم میموزا سی گل و امتحان کن

سودو کرم بزن

سوال های مرتبط

مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری