۱۱ پاسخ

عزیزم چند قلو رو نمیتونی با بچه های تکی مقایسه بکنی چون اینا خودشون با وزن کمتر بدنیا میان و روی نمودار خودشون باید مقایسه بکنی وقتی صعودی هست نباید نگران باشی دیگه دارن نمودار خودشونو میرن یعنی نزولی نیست پایین نیست ک بخوای نگران باشی

اخه سه قلو ان دیگه قطعا نارس دنیا اومدن و نمودار رشدشون با بقیه بچه ها فرق داره تا ۲ سالگی نارس به حساب میان
دختر منم نارس دنیا اومده کلا یه جور دیگه حساب میشه نمودار رشدش
با بچه های دیگه اصلا مقایسه نکن

عزیزم واسه قدشون حبوبات بده اگرم نمیتونند بخورند میکس کن بهشون بده تخم بلدرچین هم خوبه من دخترم ۸۳ موقع تولد ۵۰

دختر من نارس نبود اما وزنش کم بود ۲۵۷۰ بود دکتر ب من گفت این بچه ها تا ۲ سالگی میرسن ب بچه هایی با وزن نرمال...الان دخترت غذا میخوره؟

مبارک باشد سه قلو خدا قوت چطوری زندگی میکنید چطوری خوابشون میکنید چطوری غذا میدی حالا فارغ از مخارج زندگی شون

چت جی بی تی منک کار نمیکنه هوش مصنوعیت چیه

عزیزم من شنیدم رشد پسرا معمولا بیشتر از رشد دختراست، فک نکنم جای نگرانی باشه طبیعت پسر یه جوره دختر یه جور دیگه

پسر منم امروز مراقبت ۱۵ماهگی رفتیم قدش۷۶بود وزنش۱۰گفت خوبه روی نموداره
چون ژنتیکی خودمونم ریزه هسیم خیلی بلند نیسیم

عزیزم بچه های شما سه قلو بودن با بچه تک مقایسه نکنید

خب دخترا کلا نمودارشون فرق داره اگه رو نموداره خوبه نگرانی نداره

ببخشید تجربه ای ندارم.
میتونم یه سوال بپرسم؟

سوال های مرتبط

مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد