سالم بودنش مهمه بچه منم ۲/۵ الان دنیا اومدنی ۲/۸۰۰ بود
نگران نباش هنوز وقت داری، نی نی هست دیگه خودمونم یه ماهایی کم وزن میگیریم یه ماه هایی زیاد، استرس نگیر همینطوری غذای مقوی بخور ان شاءالله سلامت دنیا میاد🥰
حرص نخور توروخدا
خدا بگم چیکار کنه این دکترا رو
به من گفته بچت دور شکمش۲هفته بیشتره خیلی تپله
بازم باید آزمایش و سونو بدی 😑😑نمیدونیم الان بچه تپل باشه خوبه یا ریز
انقد که حرص میخوری الکی
نگران نباش تغذیه ات و بهتر کن
ی ذره عصاب خوردیاتو کم کن درست میشه
عزیزم دکترت فکر کنم نگرانت کرده منم شنبه رفتم وزنش ۲۸۰۰بود گهواره زده ۳۱۰۰دکتر گفت نگران نباش قرار نیس که همه بچه های چاق به دنیا بیاریم انقدر نگران نباش
تا دو هفته مشکلی نداره نگران نباش، فقط چیزای مقوی بخور
فقط با غذا های مقوی میتونی وزنشو بالا ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.