وزن ۳۱۰۰برای ۳۷هفته کمه؟

۶ پاسخ

نه خوبه اگر میخوای بیشتر بشه آبگوشت حلیم شیر برنج کباب اینا رو بخور من هرروز یه دونه شیر پاکتی کوچیک می‌خوردم مغزیجات هم همین طور انقدر خوردم که پسرم دنیا اومد ۳۷۵۵ بود 😅

نه خوبه وزن الان بچه من ۳۱۰۰ هنو بیشترم میشه

نه عزیزم خیلیم خوبه

ماشاالله خیلی خوبه. چی میخوری ؟؟؟

ن خیلیم زیاد

ن خوبه
بچه من ۳۷ هفته ۲۳۰۰ بود ک ب دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نــیــلا🎀 مامان نــیــلا🎀 ۶ ماهگی
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۰ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۳ ماهگی