۶ پاسخ

منم 37هفته و 4روز رفتم‌ سنو گفت 250هست شنبه هم نوبت سزارینم هست

من ۳۳هفته ۲۲۰۰شما نرفتی تو ای هفته

خوبه ک
هفته بعد هم ۲۰۰گرم میا روش
بعد دستگاه دقیق نبود ممکنه بیشترم باشه

۳۱۰۰ کمه؟
باید چن باشه خب؟

نه‌ عالیهه

عالیههههه که

سوال های مرتبط