۵ پاسخ

داخل همه چی میشه ریخت وبه نوزاددادگلم.ولی زیادیش باعث اسهال میشه ونفخ.

برای چیها عزیزم

عزیزم میگن برای زیر شش ماهه درسته

من توی فرنی و سرلاک میدم

برای چیه این روغن عزیزم؟؟

سوال های مرتبط