مامانای گل
من دیروز پساری گذاشتم امروز خیلی درد دارم😭
طبیعیه؟

۳ پاسخ

هفته ات پایینه چرا سرکلاژ نکردی؟

موقع گذاشتن درد نداشت؟؟

کجات درد میکته؟
زیر دل یا واژن؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی