۵ پاسخ

هیچکاری لازم نیست بکنی و ب زور از دهنش درنیار
اون داره خودشو و اعضای بدنشو میشناسه

این یه واکنش طبیعیه که ربطی به سیری و گرسنگی بچه نداره، واکنش شون برای شناخت دستشونه❤️

هیچی کاری نمی‌خواد بکنی همشون همینجورن بزرگتر بشه بیشتر میشه

منم بچه م اینجوریه بعضی وقتا وسوسه میشم پستانک بذارم براش ؛ دوباره منصرف میشم

دختر منم همینطوره
کل دستشو میخاد تو دهنش بزاره

سوال های مرتبط