هیچکاری لازم نیست بکنی و ب زور از دهنش درنیار
اون داره خودشو و اعضای بدنشو میشناسه
این یه واکنش طبیعیه که ربطی به سیری و گرسنگی بچه نداره، واکنش شون برای شناخت دستشونه❤️
هیچی کاری نمیخواد بکنی همشون همینجورن بزرگتر بشه بیشتر میشه
منم بچه م اینجوریه بعضی وقتا وسوسه میشم پستانک بذارم براش ؛ دوباره منصرف میشم
دختر منم همینطوره
کل دستشو میخاد تو دهنش بزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.