۸ پاسخ

اره من داشتم

فرقی نمیکنه سزارین یا طبیعی جفت که جدا میشه شیر تولید میشه فقط بعضیا از همون روز دارن بعضیا یه سه روزی طول می‌کشه اما میگن تو اون ۳ روز همون آغوز بسه برا بچه. البته بعضیا ژنتیکی کم شیر یا پر شیرن

من تا دو روز شیر نداشتم خیلی کم بود

بستگی داره
من داشتم ولی کم بود ولی بچه سیر میشد با همون بعد سه روز هم ک یهو تب کردم و شیرم سرازیر شد و همینجوری میریخت بعد از اون دیگ شیرم زیاد شد

سلام عزیزم خوبی با اجازت 👇🏼💙

دوست عزیز تو روبیکا گروه زدیم خانومانه🥹💜
اگه دوست داشتی بهم پیام بده عضوت کنم

سوالای بارداری•روزمرگی•اشپزی•سوالای شخصی•سوالای درباره بیمارستان دکترا•نظر درباره غذا•درباره بچه داری•راهنمایی درباره سزارین یاطبیعی•

ولی خشحال میشم بیاییا😉🖐🏻
@FFMFF19

نه اول آغوز هست تا سه روز بعد کم کم شیر میاد

من خیلی کم داشتم مجبور شدم شیر خشک بدم
الان ک شیر دارم بش میدم ولی در کنارش شیر خشکش هم باید بخوره

خواهرشوهرم که خیلی شیر داشت
دختر عمه ام هم همینطور
ولی جاریم زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد