سه روز نداشتم
از روز ۴ام کم کم راه افتاد
من زایمان اولم بعد زایمان شیر داشتم
بله من از اتاق عمل اومدم بیرون شیر داشتم و بچمو شیر دادم
تا ۳روز نداشتم
من سزارین بودم شیر هم داشتم
شیر میاد یعنی
بعد دوسه روز شیر میوفته اوایل آغوز
سزارین دیر میاد چون هم انتی بیوتیک زیااااااد میگیری هم پرولاکتین دیر ترشح میشه
تا ۳ روز شیر نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.