سلام‌ مامانایی که سزارین شدن شیر دارین یا نه ؟

۹ پاسخ

سه روز نداشتم
از روز ۴ام کم کم راه افتاد

من زایمان اولم بعد زایمان شیر داشتم

بله من از اتاق عمل اومدم بیرون شیر داشتم و بچمو شیر دادم

تا ۳روز نداشتم

من سزارین بودم شیر هم داشتم

شیر میاد یعنی

بعد دوسه روز شیر میوفته اوایل آغوز

سزارین دیر میاد چون هم انتی بیوتیک زیااااااد میگیری هم پرولاکتین دیر ترشح میشه

تا ۳ روز شیر نداشتم

سوال های مرتبط