۵ پاسخ

عزیزم من توگرانیتی میپزم ته نمیگیره راضیم ولی فکرمیکنم مس هم خوب باشه ولی استفاده نکردم مس رو

من رویی گرفتم

پیرکس

گرانیتی میپزم من اما برا بچه باید لعابی باشه

رویی...

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی