هیچی والا خرج الکی آخرشم نمیفهمیدم چی شد چیکارش کردم😂✌️
طلا بدون اجرت
طلا حتی شده مقدار کم
گوشواره میخریدم. خیلی دلم گوشواره میخاد
برو طلا بگیر حتی دو گرم
چک مسکن ملی رو پاس میکردم چند روز دیگ وقتشه😂
کارایی که دوست داری انجام بده،رنگ مو،میکرو ابرو،ژل صورت ،لباس هوایی که دوست داری،ی ست کیف و کفش چرم ،چو اگه نیازی ندارید به این کارها یه آویز گردنی کوچولو طلا بگیر
طلا الویته با درصد کم واسه سرمایه گذاری
یا طلا یا سود😀
من کارایی که دوست دارم انجام میدم کراتین مو ، میکرو ابرو و بن مژه و بقیه ش هم لباس و کتونی خوب
سازمو عوض میکردم
مبدادم پیش قسط ماشین ظرفشویی
دو گرم طلا میشه طلا میخرم
قسطامو باهاش میدادم
یکمم برای بچه هام خوراکی مقوی میخریدم مثل آجیل
میزاشتم تو جیبم خرج میکردم
با چهل تومن ک نمیشه کاری کنی دیه
طلا سبک میگرفتم البته اگر بشه
هیچی اینقدر همچی گرون شده برا روزمرگی خرج میکردم
والا کاری نمیشه کرد دیگه الان با ۴۰ تومن…نهایتش میرفتم به خودم میرسیدم یکم لباس اینا میخریدم یا یه مسافرت ارزون میرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.