با پارگی🥲😁
از اول من عادتش دادم
بستگی به بچه داره دختر من از چهارماهگی ک غلط زد دیگ تو گهواره نزاشتم دمر میشه میخابه خودش
والا پسرم ۳ سالشه هنوز خودش نخابیده🤦♀️ از بچه ب این کوچیکی چ توقعی داری😂
من با چرت روز باهاش تمرین کردم، اونو که تونست رفتم شب، من کنارش دراز میکشم خودش میخوابه، اینکه بذارم و برم رو انجام ندادم تا حالا
عزیزم من تو گهواره میخوابدنمش
چه پرر توقع شدی هاا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.