۳ پاسخ

من آمپول تزریق نکردم ولی بالتروزول ماه اول باردارشدم
سردخترمم این طوری بودم بامصرف اول باردار شدم

من این ماه لتروزول خوردم. یک هفته گذشته از آمپول آزادسازی. هیچ علائمی ندارم.

من قبلا لتروزول خوردم و همون ماه باردارشدم

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وششم بارداری