عزیزم علائم شما چیه درد پری کمر دل دارین یا درد کشاله ران ؟دقیق چند هفته من ندارم نگرانم میگن رحم بزرگ میشه میترسم
اره منم چندروزی اینجوری بودم چون رحم داره جا باز میکنه واسه اینه دردش سعی کن به پهلوچپ دراز بکشی
منم همینجورم تا یکم میشینم باسنم درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.