۵ پاسخ

اره دکتر قاسمی هم خوبه دختر خاله من دکتر خودش اون تایید کرده بودن ..

دکتر قاسمی

یه درمانگاه هست تو میدان توحید کل خاندان ما پیش اون ختنه شدن
من پسرمو بردم خیلی راضیم اصلا نه عفونت کرد نه چسبندگی گرفت
خیلی هم دستش سبک بود اذیت نشد

دکتر نورزاده
فک میکنم همه پسرها با دست اون ختنه شدن :))

من‌درمانگاه شوک انجام دادم ماله پسرمو راضی هم هستم

سوال های مرتبط

مامان ابولی و امیرعلی مامان ابولی و امیرعلی ۶ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی