۸ پاسخ

من اندازه حبه قند ميندازم داخل عصاره خوری مک میزنه

خیلی خیلی آلرژی زاست. ندی بهتره

من خاستم اتمیل درست کنم رو پاکت جودوسر نوشته غلات زیر دو سال ممنوع میشه بگید چجوری درست میکنید اتمیل رو

طالبی فقط میشه ک همونم بهتره الان ندی بذار ی مدت بگذره نزدیک نه ماهگی بده.ولی بقیه رو بعد نه ماهگی باید بدی

نه جزو چیزای حساسیت زا هست ندید

تست بگیر
ولی اغلب حساسیت زاس

بسیار بسیار بسیار حساسیت زا هستن

نده من دادم خیلی تجربه بدی بود ببخشیدا ولی سهال گرفت

سوال های مرتبط

مامان Mohammad 🧝🍼 مامان Mohammad 🧝🍼 ۱۰ ماهگی
مامان 🫀sarina🫀 مامان 🫀sarina🫀 ۱۶ ماهگی
مامان فنچول ها مامان فنچول ها ۱۳ ماهگی
مامان نیلا😍 مامان نیلا😍 ۸ ماهگی