خانما تو سونو رشد جنسیت میگن یا نه؟

۷ پاسخ

من پریروز رفتم گفت

میگن معمولا نگفتن هم خودت میتونی بپرسی

اره من رفتم سونو خودش گفت

فدات گلم

به من هرسری میگه زیرسونوهام مینویسه

نه معمولا نمیگن، اگه بخوای باید بپرسی یا بگی بهت نشون بده، چون بچه هم یکم بزرگ شده شاید دقیق دیده نشه(ینی پوزیشنش مناسب نباشه)

اره. مشخص

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان❤ مامان نفس مامان❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و تو دلی🐣 مامان دخترم و تو دلی🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری