من پریروز رفتم گفت
میگن معمولا نگفتن هم خودت میتونی بپرسی
اره من رفتم سونو خودش گفت
فدات گلم
به من هرسری میگه زیرسونوهام مینویسه
نه معمولا نمیگن، اگه بخوای باید بپرسی یا بگی بهت نشون بده، چون بچه هم یکم بزرگ شده شاید دقیق دیده نشه(ینی پوزیشنش مناسب نباشه)
اره. مشخص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.