من فقط به مادر اعتماد دارم ،حتی دست شوهرم میترسم بدم چون خیلی حواس پرته🥴، درحد ۸تا یک میدم مامانم
من فعلا مرخصیم از اول مهر که برگردم سرکار میذارمش پیش مامانم چون فقط به مامانم اعتماد دارم
من که فعلا بلاتکلیفم همش استرشو دارم که مامانم نگهش میداره یابذارمش مهدکودک دلم نمیخواد بزارمش مهدپسرم به تنهاکسی که بعد من وابستگی داره وسرگرم میشه ومثل خودم میدونم ازش مراقبت میکنه مادرمه ،ازطرفی هم دقیقا زمانی که من باید برگردم سرکارعروسمون زایمان میکنه مادرنداره مامانم حداقل باید ۲۰روزبره اهوازپیشش من موندم چیکارکنم غصه ام گرفته
من ۴ ماه دگ باید برم🤦♀️🤦♀️🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.