۳ پاسخ

اگه توی غربالگری مشکلی نداشته نه عیبی نداره
بعضی از بچه ها توی همون غربالگری اول که دنیا اومدن ، نشون میده که یه آنزیم کم دارن و باقالی هستن و باقاله براشون خطرناکه

اگر داخل ازمایش های که بچگی ازش گرفتن بهت گفتن باقالی نیست نهومشکل نداره
چون اگر باقالای باشه با بوش هم گیج میشه

بوی باقالی؟؟؟؟!!!!!🙄🙄🙄🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی