اگه توی غربالگری مشکلی نداشته نه عیبی نداره
بعضی از بچه ها توی همون غربالگری اول که دنیا اومدن ، نشون میده که یه آنزیم کم دارن و باقالی هستن و باقاله براشون خطرناکه
اگر داخل ازمایش های که بچگی ازش گرفتن بهت گفتن باقالی نیست نهومشکل نداره
چون اگر باقالای باشه با بوش هم گیج میشه
بوی باقالی؟؟؟؟!!!!!🙄🙄🙄🙄🙄🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.