۴ پاسخ

نه خیلییییی زوده هر موقع ک بتونن بشینن یا بخوان چهار دست و پا برن
الان کمرش داغون میشه

هر موقع بتونن بشینن

دو و نیم خیلی زوده که

نه بابا کمرش درد می‌کنه از ۶ماهگی ب بعد

سوال های مرتبط

مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه نازم مامان فاطمه نازم ۱۱ ماهگی
مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری