خانوما تو هفته ۲۰ ۲۱ ۲۲ تیر کشیدن واژن دارین شما هم

۴ پاسخ

هنوز شکم در نیوردی؟؟

ارع عزیزم طبیعی منم همینجوری بودم
هی هفته میره بالاتر بیشتر احساس درد واژن و اینا داری

منم دقیقا الان همینو پرسیدم ولی از من خیلی درد میکنه مدقع نشستن بلند شدن و پهلو به پهلو شدن بیشتره امروز بهداشت بودم گفت خطر زایمان زودرس ترسیدم😢

من داشتم طعبیه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَدِلیا و آدرین😍 مامان اَدِلیا و آدرین😍 روزهای ابتدایی تولد