۴ پاسخ

اره گلم زود زود با اون قطره مجرای اشکشو ماساژ بده خوب میشه
من خودم تا ۶ سالگی از چشم راستم یه قطره اشکم نمیمود ،یادمه مامانم این کارو میکرد ،الان ماشالا انقد بخاطر هورمونام گریه میکنم میتونم برات یه دریا درست کنم🥲😂😭

آره عزیزم نگران نباش ماساژ بده سعی کن دستت آلوده نشه دکتر میگفت این ماساژ باید تا ده ماهگی باشه خوب میشن

صدرصد ماساژم باید بدی کنارش

اره بچه من تو دوماهگی خوب شد

سوال های مرتبط