۴ پاسخ

اره دکتر پسر منم گفت نان و گیگوز یه شرکتت

گیگوز خیلی سبک ترازنانه
گیگوز۲بده خب منم میدم پرسیدم از دکترش گفت ۲سیرکنندگی بیشتری داره

نان معمولی اوپتی پرو هست اسمش

درسته دیگ معمولیه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان 👩‍👦‍👦s:s مامان 👩‍👦‍👦s:s ۱ سالگی