باید از شیر گرفت و غذا و شیر پاستوریزه داد من گرفتم و خیلی راضی ام
دقیقا منم شرایط شمارو داشتم الان یه هفتس از شیر گرفتم خیلی خوب شده شکر خدا غذا و شیر پاستوریزه هم میخوره
دختر منم اینطوری بود از دیروز دارم از شیر میگیرم
بهترین گزینه از شیر گرفتنش هسته
باید از شیربگیری همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.