۵ پاسخ

باید از شیر گرفت و غذا و شیر پاستوریزه داد من گرفتم و خیلی راضی ام

دقیقا منم شرایط شمارو داشتم الان یه هفتس از شیر گرفتم خیلی خوب شده شکر خدا غذا و شیر پاستوریزه هم میخوره

دختر منم اینطوری بود از دیروز دارم از شیر میگیرم

بهترین گزینه از شیر گرفتنش هسته

باید از شیربگیری همین

سوال های مرتبط